2015. november 22., vasárnap

Boldog szülinapot CSL. *-*

Őrületesen boldog NOVEMBER 22.-ét mindenkinek.
El tudjátok hinni?! Mert én nem igazán... pont egy éve, egy szombatra eső napon írtam meg a prológust, és tettem közzé.
Őszintén bevallom, akkor nem vártam sokat ettől a blogtól, mivel ez előzőknek sem voltak nagy sikereik, de, ti voltatok a legjobb olvasók akiket kaphattam volna. :')
Sajnálom, hogy így cserben hagytalak titeket... tízmilliószor elmondtam, és még sokkal többször elmondhatnám, de szerintem nincs értelme... amiket elmondtam, igaz volt, borzasztóan érzem magam emiatt, és megkérlek titeket, hogy ne haragudjatok rám. :c Én se így akartam, de természetesen emberek, a technológia, és a türelmem közbeszólt, én pedig hagytam. 
...
Ez úton szeretném megköszönni, hogy olyan csodálatos olvasóim voltatok. Hiába hagytam ki majdnem fél évet az egészből, ti akkor is a teljes évemet csodálatossá tettétek. Tavaly karácsonyra a ti ajándékotok volt a legszebb amit kaphattam volna, hiszen akkor lendült be az egész igazán, és ha visszaemlékszem a sok szép kommentre, örömömben sírhatnékom, és nevethetnékem van egyszerre.
Köszönöm, hogy velem voltatok, és támogattatok, ez iszonyatosan sokat jelentett nekem, és még most is annyit jelent. Legszívesebben visszamennék az időben, hogy megváltoztathassam a dolgokat, és ne lustuljak el ami a blogot illeti.
...
Ne értsetek félre... ez nem búcsú volt. Még nem. Úgy döntöttem, bármennyire is untátok meg a várakozást, és nem vagytok már kíváncsiak a történet végére, olyan sokáig halogattam, ettől függetlenül félévaddal, de be fogom fejezni, mert ennyivel tartozom nektek. Talán nem úgy lesz vége ahogy én, vagy ti akartátok, és elképzeltétek, de még mindig jobb, mintha a történet lezáratlan maradna, hiszen így az egész csak egy üres rizsának tűnik, visszanézve.
Megérdemlitek a végét, és meg is fogom nektek írni, a lehető legtöbb poénnal, érzelmes résszel, és fontos momentummal, amivel tartozom.
Miattatok fogom megírni. Nem magam miatt.
...
Köszönöm. NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM. Köszönöm a támogatást, az időt amit arra szántatok, hogy ezt elolvassátok, és azt az időt is egyaránt, amit a kommenteléssel, és a történetem olvasásával töltöttetek.
Mondjon bárki bármit... ti vagytok a legjobbak. Nekem mindenképpen. <3
xo;<3

6 megjegyzés:

  1. Licsimmm <3 Persze, hogy kitartunk melletted mert megérdemled.Ember vagy ugyan úgy hibázhatsz mint bárki.Végig melletted voltam/vagyok/leszek.Azt is tudom miért hanyagoltad ezt a blogot és mint ezerszer már most is elmondom.Kitartanad melletted az emberek mert szeretnek.Ettől a blogtól kaptam a legcsodálatosabb ajándékot:TÉGED.És bár 1 órányira vagy tőlem tudom hogy rád bármikor számithatok és tudd hogy ez fordítva is így van.Akár az éjszaka közepén is hívhatsz (volt már rá példa).De nem is húzom tovább...elvégre a többit már üzenetbe elmondtam.De egy dolgot azért még hozzá füzök.Nem csak a legjobb barátnőm vagy (BFF pls) hanem a példa képem is.
    ,,Nem az a legjobb barátság amikor sülve-föve együtt vagytok, hanem az amikor nem vagytok együtt és mégis ott vagytok a másiknak"
    #köszönömalegjobb1évet #licsimm #székesfehérvárjövünk <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dinnyém imádlak. <3
      Ami azt illeti sajnállak hogy el kellett viselned. :"D De azt is tudod, hogy ha csak egy óra lenne, hamarabb találkoztunk volna. xd
      Szeretlek te barom, köszönöm hogy mindig ott voltál nekem. :*
      #hashtagmertazmenonekunk #szetszedjukfehervart #dinnyem

      Törlés
  2. Emlékszem rá, hogy folyamatosan olvastam a blogot :D Ha tudnád mennyire büszke vagyok rád, hogy képes vagy befejezni ^^ Mindenképpen elolvasom, de nem azért, mert még annyira izgulok a kövi részért, hanem mert tudom, hogy beleadsz mindent, amit tudsz és ez egy írótól teljes mértékben megfelel. Mindig melletted voltam és izgatottan vártam az új részeket :D Elárulom, hogy meg lehet ezt oldani :D és van egy csomó új rajongója a bandának, akik biztos szívesen fogadják, hogy egy remek történetet találnak. Nagy örömmel fogadom, hogy lezárod, mert én komolyan nagyon vártam még annó a részeket.
    Sok puszi:
    Mercédesz ❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Habár a múlt idő elszomorít egy kicsit, megértem. És sajnálom, hogy olyan régen volt már hogy folyamatosan írtam.
      Köszönöm szépen, hogy egy voltál azok közül akik igazi olvasóim voltak. <3 Sokat jelent, hogy tényleg szeretted, és vártad is. Remélem az utolsó részekkel sem fogok csalódást okozni. :) :*

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán jobb is, hogy kevesen ismerik a kiinduló okot... :)
      Természetesen én is hoppon maradtam volna, ha csak tervezgettem volna mindig, hogy hogy lesz majd vége, hiszen még én magam sem tudom, hogy is legyen pontosan. :) A helyzet az, hogy kinek okoztam csalódást, és kinek nem. Mindenkinek magában kell eldöntenie. :(
      Sietek a következő résszel is. c:

      Törlés